نحوه ارسال و پرداخت

شیوه های ارسال

پیک اختصاصی

هزینه ارسال از طریق پیک در تهران ثابت بوده و مبلغ ۳۰،۰۰۰ تومان می باشد که بصورت خودکار به فاکتور هزینه ها در قسمت تسویه حساب اضافه خواهد شد. مشتری بسته خود را پس از تکمیل خرید, ظرف نهایت ۴۸ ساعت در آدرس ثبت شده دریافت خواهد کرد.

 تمامی ارسال ها در تهران بوسیله پیک اختصاصی فروشگاه انجام می شود و بسته های بزرگ تر هم توسط سواری یا وانت بار تحویل مشتریان عزیز می گردد. قبل از ارسال محصولات بوسیله پیک، هماهنگی های لازم انجام خواهد شد.

.

تیپاکس

تمامی ارسال ها در شهرستان بوسیله تیپاکس انجام خواهد شد که بر اساس وزن بسته هزینه آن متفاوت خواهد بود و بصورت پس کرایه محاسبه  میگردد بدین معنی که مشتری پس از پرداخت وجه محصولات منتخب خود از طریق درگاه بانکی سایت، سفارش خود را ثبت کرده و بعد از زمان تعیین شده برای آماده سازی و ارسال (۳ الی ۴ روز کاری) بسته خود را درب منزل دریافت و هزینه ارسال را جداگانه به مامور تیپاکس پرداخت می کند.

تیپاکس بیشتر استانها و شهر های مربوطه در ایران را تحت پوشش قرار داده و بسته ها را درب منزل تحویل می دهد، به غیر از آدرسهایی که خارج از شهر قرار دارند (این بسته ها به دفتر تیپاکس آن شهر ارسال شده و مشتری می بایست شخصا برای تحویل آن، به این دفاتر مراجعه کند.)

کد رهگیری بسته ارسال شده از طریق تیپاکس، برای مشتری فرستاده خواهد شد.

.

تهران

مشتریان تهرانی بعد از انتخاب شهر در بخش تسویه حساب، دو گزینه را برای پرداخت وجه سفارش خود مشاهده خواهند کرد.

  • پرداخت سفارش از طریق درگاه بانکی بصورت آنلاین
  • پرداخت در محل بوسیله کارتخوان سیار یا وجه نقد

با انتخاب یکی از روش ها، می توانند هزینه سفارش را پرداخت کنند.


شهرستان

مشتریان شهرستان بعد از انتخاب شهر مورد نظر و پر کردن مشخصات خود، با گزینه پرداخت سفارش از طریق درگاه بانکی بصورت آنلاین مواجه خواهند شد که بواسطه آن به درگاه امن پرداخت هدایت شده و می توانند خرید خود را تکمیل کنند.

.